[Callers] Sight calling

Tomas Machalik doug na square.cz
Středa Září 21 00:11:59 CEST 2005

> Urcite se Vam nekdy stalo, ze proste callerujete a callerujete, a ono nejde
> a nejde.
> Tancovani zacina byt stop & go, tanecnici se nebavi jak by meli, za ziveho
> boha je nedovedu domu...
> Urcite to znate (mimochodem, nervozitu ci tremu do tohoto nepocitam, ale i
> na ni muzete reagovat).
> Mate nejaky zajimavy tip, jak to vylepsit
> 0) hned v tomto bloku
> 1) v nasledujcim bloku
> 2) v naseldujicim tipu
> 3) pro jiny den na callerovani to pravdepodobne odezni, ale co se sebou,
> [...]

Ahoj,

tuhle situaci duverne znam :-=) Pokud to mezi callerem a tanecniky
"skripe", muze byt duvodu nekolik. Osobne mam vyzkouseno, ze pokud nejsem
v pohode ja, nestoji ani callerovani za moc. V pripade "nepohody" tudiz ve
vetsine pripadu ihned docasne opustim pripravenou cestu a snazim se
odbourat problemy (at uz je to blok na strane tanecniku nebo na strane
callera) - treba tim, ze se na chvili soustredim na tancovani prijemne z
hlediska rytmu a body flow, ze zazpivam singing-call, ktery mam rad, a
podobne. To se tyka zejmena situaci, kdy se potize vyskytnou na zacatku
nebo uprostred bloku, ktery je treba dokoncit (nejlepe tak, aby z nej
tanecnici i caller meli dobry pocit).

Mam-li moznost vzit si prestavku, snazim se zamestnat mozek necim jinym
nez negativnimi pocity z toho, ze se neco nedari - jdu si zatancovat nebo
s nekym popovidat. Zatim se mi nastesti nestalo, ze by krizovy stav trval
cely vikend :-=)))

Mejte se,

 				Tomas "Doug" Machalik