[Callers] Pouziti figury Lead Right a dalsi

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Úterý Leden 10 14:27:01 CET 2006

cauky
ja nikoho neudal, ale nahlasit sem to musel :-)
Jelikoz ceckare moc neznam jmenem zatim tak nejmenuji :-)

Beran, Jan napsal(a):
>  Ahoj Pyro,
>
>  tohle jsem nějak nepochopil, skutečně céčkaři skončili v nesymetrické formaci?

xxxxxxx
Pochopil...bylo to tak jak jsem nakreslil, vim ze alespon tanecnik cislo
3 obhajoval proc zrovna takto by skoncil... Doug si mozna vzpomene
nejpresneji ja jsem prece jen starsi clovek a ta skleroza xxxxxxxxxxxxx

>  Tedy z výchozí formace
>

>   A A 1 2
>
>   3 4 V V
>
>  přešli do
>
>   A A
>      1    3
>   4  2
>
>  ? Nebo jsem ty tvoje závorky špatně pochopil?

xxxxxxxxxxxxxxxjelikoz nevim jak vlozit ty sipecky tak delam
zavorky...pochopils to presne :)) jen nevim jestli 4 a 2 neudelali vlnu
to si nepamatuji xxxxxxxxxxxxxxxxxx

> 	Alnagon
Pyro