[Callers] Pouziti figury Lead Right a dalsi

Tomas Machalik doug na square.cz
Úterý Leden 10 14:57:44 CET 2006

> Pyro, ja se z nekterych tvych prispevku jednou zblaznim. Vzdyt je to vytrzene
> z kontextu! Takhle to dopadlo az po pokynu: kazdy si stoupnete tam, kde si
> myslite, ze je to dobre. Cili kazdy si sel sam za sebe.
>

> David

Ahoj,

a kdo sem uz konecne napise, ze ceckovi tanecnici nam potom zatancovali
figuru Lead Right z formace Facing Lines jako jeden muz tak, ze suverenne
skoncili ve formaci Completed Double Pass Thru? :-=))))

Priznam se, ze presne formace zivych lidi, kdyz jsme tu kombinaci pro
Infacers zkouseli, si uplne nepamatuju - hlavne proto, ze nebyly
jednoznacne a kazdy chtel skoncit trochu jinak. Markantni to bylo zejmena
v pripade, kdy se tanecnici museli namichat do paru jednim konkretnim
zpusobem, aby se nerozprchli uplne :-=)))

 					Tomas "Doug" Machalik