[Callers] Pouziti figury Lead Right a dalsi

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Čtvrtek Leden 12 23:34:46 CET 2006

Tomas Machalik napsal(a):
> Ahoj,
>
> skoda, ze se nerozvinula diskuse nad navrhem, se kterym prisel Mila:

Muj nazor:
Pokud to bude dalsi publikace, bude to podle mne intenzivne cist jen
malo lidi. Osobne mne kdysi jako laika zaujala knizka-trestni zakon
trestni rad s judikaty. Zakon rekl co za co a judikaty na prikladech
vysvetlily mozne nesrovnalosti ve forme rozhodnuti ( tedy nejsem pravnik...

Pokud by zvazovana publikace mela byt ctena nejen mezi Vami par, potom
si myslim ze by mela byt soucasti kdysi vznikle Frantiskovy knizky s
definicemi ( kterou myslim ted Bennito predelava )- jinou knizku neznam
i kdyz asi existuji ale neverejne.
Dodatky by mohly byt jako pokracovani popisu konkretni figury- tedy
zaradit moznost tidal vawe  a vysvetlit co a proc. Takto vznikla
publikace, ktera by mela byt verejne siritelna snad i prostrednictvim
internetu by tim padem byla asi vice ctena. V publikaci by vsak mely byt
nejen konkretni priklady a teorie, ale i veci co jste tu obcas resili
napr. kolem " zvykoveho prava " treba u hvezdy, pripadne pro mene
zkusene tanecniky napr. veci kolem tidal vawe, napr. centers from
disconected vawe swing thru ( nebo jak se to vlastne rika :-) Podle mne
by bylo dost zadouci i oficialne vysvetlit jak presne maji tanecnici
skoncit na MS po urcitem povelu, kdy by treba na vysich levelech vznikla
nejaka slozitejsi formace.( Z,...) Take treba  malo calleru se shodne na
koncove pozici z paralelnich ocean vawes po provedeni Trailers in...
na nizsich levelech...

Ja osobne se setkavam s nasledujicim nazorem: " co to je za blbost, toto
jsem nikdy neslysel... v tomto pripade by nebylo nic jednodussiho ukazat
v konkretni publikaci tuto prezentovanou moznost. Dokonce jsem se setkal
i s tim, ze jsem na klubu prezentoval nazor jednoho z nasich prednich
calleru a bylo mi receno ze... kdyz to rika "coperfield :-) " tak to
jeste nemusi byt pravda...

Je vsak otazka a mozna zasadni, co s vyklady pouziti MS figury na
vyssich levelech...pouziti MS figury podle nejakehoo c konceptu by sem
asi nepatrilo.

Uvedena publikace by pak mohla byt jakymsi oficialnim a doporucovanym
nazorem CSCTA a nebyl by asi problem.

to sem se zas rozepsal :-)

cauky Pyro