[Callers] DO PA SO

Andris Vladimír Vladimir.Andris na stvglass.cz
Pondělí Leden 16 10:33:38 CET 2006

Ahoj Petre,
ten caller pouzivajici nehoraznosti s dopaso jsem byl ja, a v navaznosti na tvou odpoved Pyrovi bych se te rad zeptal zatim na jednu jedinou vec, odkdy mam  ve formaci Static Square, halfSashay couple jako chlap (tanecnik predstavujici pana )partnerku vpravo. Ja celou dobu co se ve squaru pohybuji predpokladam, ze je ode mne vlevo a pokud se mylim, rad bych vedel proc. Dale predpokladam, ze pokud caller nevyslovi pozadavek na vytvoreni kruhu a vychozi pozice jsou couples nikoli circle, kruh proste nema jak vzniknout.

Vlada