[Callers] re:

Andris Vladimír Vladimir.Andris na stvglass.cz
Pondělí Leden 16 12:14:01 CET 2006

Ahoj Benitto,
jeste jedno doplneni,

Kazdopadne pri tomto zminovanem pouziti bych to ujasnil pouzitim
upresnujicich povelu, napr. "face original partner" ... "go to the original
coner", a pod.
------
ja nechtel aby zacli s puvodnim partnerem, tu puvodni damu totiz meli panove v onen okamzik vpravo od sebe. Ono tech pouziti z ne zcela standartnich pozic tam bylo vic a byla by to dlouha debata. Proste jsem si chvilku s DoPaSo hral.

Byt tak vetsinou necinim , reagoval jsem do konference  na posledni odstavec Heartova rozboru a to ze mu neni jasne kdo je jeho partner a zacal by s tim naproti. Tento uvedeny postup zase neni vubec jasny mne, ale jelikoz si nedelam narok na to, ze jsem neomylny a navic nechci kazat bludy, rad bych vedel jakym postupem za pouziti popisu definice DoPaSo a toho, kdo je kdy partner mohl ke svemu nazoru dojit. Treba bych si pak svuj nazor mohl poopravit.

Vlada