[Callers] DO PA SO

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Pondělí Leden 16 20:13:42 CET 2006

David Tesar wrote:
> static
>
> Pokud bylo receno left full turn, tak mi pokracovani s right hand lady
> prijde jako velmi logicke.

   Ach ano, tady je zakopana selma... Kdyz jsem to rano cetl tesne pred
startem do prace, prehledl jsem ono "full turn". Pokud tanecnici zacnou
s tim, koho maji v dany moment pred sebou a provedou skutecne plnou
otocku, mohou startovat za tim, kdo byl pred half sashayem jejich corner
a neni potreba trajdat pres pul planety. Prislusna cast uvahy je tedy
neplatna a odvolavam ji coby zmatecnou.

 PD.