[Callers] Opakovaná výzva pro potencionální účinkující na 18. Rainbow Convention 2010

HOJKA Jiří jiri.hojka na gfk.com
Sobota Únor 6 10:54:33 CET 2010

Ahoj vespolek,

Posílám tento příspěvek na všechny konference na serveru square.cz, protože jsem zjistil, že mnozí calleři a cueři nejsou na square na square.cz Vás tanečníky a členy konferencí prosím, zeptejte se svého callera nebo cuera, jestli chce účinkovat na nejprestižnější domácí taneční akci a chce reprezentovat sebe a svůj klub.

Za Country Farrow,
Jiří Hojka

-----Original Message-----
From: square-bounces na square.cz [mailto:square-bounces na square.cz] On Behalf Of HOJKA Jiří
Sent: Tuesday, January 26, 2010 9:24 AM
To: Konference o Square Dance
Subject: [Square] 18. Rainbow Convention 2010, výzva pro účinkující

Ahoj vespolek,

Chtěl bych touto cestou požádat všechny české a slovenské callery a cuery, kteří mají zájem účinkovat na 18. Rainbow Convention 2010, aby se přihlásili na adresu C2010 na countryfarrow.cz

Specifikujte prosím:

1 jaký level chcete callerovat/cuerovat
2 bližší podrobnosti (DBD,workshop, singincally) lehké/těžké
3 osobní specifikace, které pomohou sestavení programu ( mohu callerovat po celou dobu programu/ mám určitá časová omezení, nejraději calleruji ráno/ nejsem ranní ptáče, .....)

Uzávěrka přihlášek je 15.2.2010.

Program letošní konvence, stejně jako loňské, bude úspěšně sestavovat vedení CSCTA.

Za Country Farrow,
Plha