[Callers] 3/4 Tag the Line - shrnutí

David Dvorak dada.dvorak na gmail.com
Neděle Květen 20 21:45:37 CEST 2012

Ahoj

Jsem rád, že nejsem jediný, kdo řešil problém s 3/4 Tag the Line. Dovolte mi vyzvednout to, co mě zaujalo, když už jsem to vyprovokoval :-)

Motto je od Martina: pro tanečníky je nejdůležitější netrčet bez hnutí :-)

Od stejného autora mě zaujalo především Triple Trade a Single Wheel (to je jak píše Jirka obzvláště pěkné - za mě masox) a sekvence:

All 4 Couples Right And Left Thru
Heads Pass The Ocean
Side Boys Smile, The Others Six By Two Acey Deucey
Head Boys Smile, The Others Six By Two Acey Deucey
Centers Recycle
Allemande Left
Close to Home

Milan radí, jak se rychle dostat do Tidal Wave a mě se to líbilo kvůli tomu Grand Swing Thru z této pozice:
Centers Fan the Top, the others Face In
Grand Swing Thru

Jako jedna z mála myšlenek se omezila jen na Plus stejně jako Basicovské:
Centers Square Thru 3
Everybody first go left, next go Right
Lines Up & Back

V Advanced pak:
Centers Square Thru 3
the others Face In and start Split Square Thru 3 / Split Square Chain Thru

Díky všem ostatním, kteří se zapojili do diskuze, nápadů bylo více, určitě je vyzkouším!

Díky

Medvěd