[Callers] Step and Fold

Martin Sladek caller na martinsladek.com
Sobota Leden 26 23:33:05 CET 2013

Ahoj,

podle me je to standardni pouziti, Ceder popisuje figuru Step and Fold
z formace Diamond primo v definici figury:

http://www.ceder.net/def/stepandfold.php4?language=usa

Concentric je standardni C1 koncept, se kterym se figura jen standardne pouzije.

Dulezitejsi se mi zda upozornit na rozdil figur Step and Flip nebo
Step and Slide (A1!), ktere vytvareji posunuti a mohou koncit v Offset
Lines nebo Z formacich, coz si mnozi (calleri) neuvedomuji:

http://www.ceder.net/def/stepandslide.php4?language=usa

Jeden priklad za vsechny, Step and Slide (A1!) z formace Tidal Line:
http://www.ceder.net/diagram2/stepandslide_11.gif
http://www.ceder.net/diagram2/stepandslide_12.gif

S pozdravem
Martin Sladek