[Callers] Nejasnosti v provádění figur

Miloslav Malý mm na chello.cz
Středa Červenec 16 17:32:32 CEST 2014

Ahoj, rád bych se zeptal na váš názor na následující situace.

První situace:
Výchozí pozice tidal two faced lines (dlouhá dvouksichtovka).
Co se má udělat když caller použije: Centers couples run?

Názor 1: prostřední pár udělá run pouze kolem jednoho tanečníka,
tedy prostřední pár skončí mezi dvěmi původními vnějšími tanečníky,
pokud caller chce, aby vnitřní pár šel kolem celého vnějšího páru,
musí výslovně upozornit na to, že vnitřní pár má jít kolem dvou
vnějších tanečníků.

Názor 2: prostřední pár udělá run kolem celého vnějšího páru,
nemusí tanečníky upozorňovat na to, že mají jít kolem celého
páru, naopak, pokud chce, aby prostřední pár šel pouze kolem
jednoho tanečníka, musí na to tanečníky výslovně upozornit.

Druhá situace:
Výchozí pozice vznikne, když se ze základní čtverylky
udělá Boys run - vzniknou čtyři samostatné minivlny, které se
nedrží v Alamo style. Caller použije v této situaci Swing thru.
Názor 1: tanečníci spojí ruce do Alamo style a všichni udělají
Swing thru.
Názor 2: tanečníci nejsou v Alamo style, proto musí pracovat s
fiktivními tanečníky.

Nejvíce mě zajímá, jak tyto situace řešíte, případně jak byste
je řešili v praxi. Zajímá mě i jak je to správně teoreticky
(praxe a teorie se občas rozchází).
Nezajímá mě komentář typu: caller má být přesný. V praxi
tomu tak často není a ani nebude.

Miloslav Malý