[Callers] Desky na prodej

Petr Dusek petr na dusek.info
Středa Březen 25 08:23:45 CET 2015

>Prosim, posli mi seznam skladeb a cenu. Mozna bych to navrhl klubu koupit jako mozny potencialni startovaci balik pro pripadneho budouciho noveho callera.
>
>Jirka

Asi kazdy z nas ma nejake skladby, ktere si kdysi poridil, ale uz davno nepouziva. Po precteni Jirkova mailu me napadlo, ze by nemuselo byt od veci z takovych skladeb zridit knihovnu (bud jako bazar nebo jako pujcovnu - to bychom asi museli nejdriv zjistit, jak udelat). At uz pro nove callery nebo pro ty stavajici jako zpestreni.
Pokud by o to byl zajem, nabizim svou pomoc s organizaci takovehoto fondu - jak skladovaci prostory, tak spoluprace pri vytvoreni informatickeho zabezpeceni. Nemam cas ani chut delat to kompletne sam, ale v nejakem mensim akcnim tymu - proc ne?

Jinak (nezavisle na tom, co jsem napsal v predchozim odstavci) bych se taky docela rad podival na ten seznam a cenu.