[Callers] Pátek 24. 6. na ECTA Convention

Tomas Machalik doug na square.cz
Čtvrtek Červen 16 13:22:38 CEST 2016

Ahoj,

příští víkend (tedy od čtvrtka 23. 6. do neděle 26. 6.) se v Chemnitz,
tedy kousek od našich hranic, koná ECTA Convention, což není taneční akce,
ale série seminářů. Letošní hlavní téma je showmanship, což by podle mého
názoru mohlo být zajímavé téměř pro každého callera.

Pokud je mezi vámi někdo, kdo by se rád zúčastnil alespoň jednoho dne, je
zde možnost přidat se na pátek k Medvědovi a mně (ráno tam, večer zpět).
Na programu je velká prezentace Davea Preskitta a také několik menších
(včetně našich trošek do mlýna).

Pokud máte zájem připojit se, ozvěte se mně nebo Medvědovi, abychom se
domluvili na podrobnostech.

 						Doug