[Callers] Aktivní repro na prodej

David Dvorak dada.dvorak na icloud.com
Neděle Srpen 14 17:10:00 CEST 2022

Ahoj

Prodám za 1.500 aktivní repro Kustom PA40BAT s možností připojení a mixování hudby a mikrofonu. je to sic cena baterie, ale nenabíjí se a nechci to řešit. Vše ostatní funguje jak má, je to nutno používat v zásuvce, nebo si to opravit. Komplet balení s napájecím kabelem a návody. Bez záruky. Je u toho jeden akumulátor navíc. Na Square, Round, Cogging, Country tance jak o ideální. Rád jsem ho používal, ale když nejde na baterie, nemá pro mě smysl a nemám "morál" zajišťovat tomu opravu. Foto na https://www.facebook.com/marketplace/item/471719151122475/ <https://www.facebook.com/marketplace/item/471719151122475/>

Díky
Medvěd