[Callers] Sicilian Circle

Jorga Žaba Cidlinská ladyzaba na gmail.com
Neděle Říjen 20 12:39:56 CEST 2024

Ahojte calleři :-)!

Vůbec netuším, kdo tady v té konferenci je a jak to bude fungovat, když
tady položím dotaz, ale zkusím to a uvidím :-).

Zkoušeli jste někdy někdo „Sicilian Circle“? A pokud ano, jaké s tím
máte zkušenosti?

Účastním se občas zoomových lekcí pro začínající callery, které vede Mel
Wilkerson z Austrálie, a zrovna včera to tam doporučoval jako skvělý
trik pro výuku. Pochopila jsem, že je to prostě velký kruh, ale
podrobnosti, jak to využít ve skvéru a zejména právě při té výuce, o
které už měsíc mluví, mně nebyly jasné, tak jsem se zeptala. Odpověď
začala slovy: „Imagine having some twenty couples...“ a to mě fakt
pobavilo, prý dvacet párů v přípravce :-D. Když jsem se dochechtala, tak
to chtěl spravit a pravil: „OK, so let's say ten couples...“ :-D No,
každopádně myslím, že pro nás to až tak super trik pro výuku nebude, ale
na ozvláštnění třeba na klubovém večeru nebo na nějaké akci by to
zajímavé být mohlo, co myslíte?

Pokud k tomu někdo máte nějaké zajímavé postřehy, zkušenosti nebo úvahy,
prosím sem s nimi!

https://knowledge.callerlab.org/wp-content/uploads/2019/03/2019-03-23-Dancing-In-Sicilain-CIrcles-Cal-Campbell.pdf

To vám přeje

Žaba

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.