[Square] RE: [Akce] Seminar komunikace

Malý Miloslav 12414 MalyM na e.dpp.cz
Čtvrtek Prosinec 2 08:02:50 CET 2004

> Zdravim vsechny!
>
> Rad bych vam nabidnul jedinecnou akci za jedinecnou cenu!
> Ikdyz to vypada jako veta z teleshopingu, neco na tom je ;o)
>
> V terminu 29. a 30.1. 2005 poradam v Praze 10 v oblibene
> ZS Bellova seminar komunikace. Podrobne informace naleznete
> v pdf souboru na adrese www.square.cz/medved
>
> V programu naleznete temata: asertivita, komunikace, planovani
> a ziskavaní zdroju, profesionalismus, stres, relaxace, vyuka a
> vyuziti aparatury pri vyuce. Zacatek je v sobotu v 10hod a
> konec v nedeli po poledni.

> [...]

Tak mam pocit, ze jsi spadnul z jahody na znak.
Nenapravitelny optimista asi budes - pokud veris
ze za to nekdo ty penize vyhodi.

Slysel jsem Te na seminari zamerenem na zpev -
nektere Tebou recene nesmysly ve me dodnes
vyvolavaji brneni zubu. Neuveritelne zkazky koluji
o Tebou vedenem seminari zamerenem na elektro.
A ted tato naprosto nesoudna nabidka.

Tohle nema naprosto nic spolecneho s podporou
country a square dance hnuti, to je naprosto
obycejne tahani penez u naivku, kteri na to skoci.

Mozna by si mohl otevrit slovnik a zjistit si,
co je mysleno dumpingovou cenou. Vzhledem k tomu,
ze si v prubehu skolniho roku ZS Bellova pronajimam
6 - 8 x a to relativne velkou cast, vim, ze se o
dumpingovou cenu opravdu nejedna. Pri teto cene
by stacily tri lide na zaplaceni najmu cele skoly
na cely vikend.

Oznacit cenu 2 500 Kc za "dumpingovou" se mi jevi
jako naprosta sprostarna.

Miloslav Maly

PS: Mozna jsem idiot, ale ve stejne skole jsem nasadil
na celovikendovou akci jen asi 2 x cenu 200, nejcasteji
se pohybuji na cene 150 Kc, coz si muzete overit
uz 7. - 9.ledna, kdy ve stejne skole delam dalsi
akci zamerenou na program A1, A2, C1, C2. K dispozici
tam budou 2 tanecni prostory - nejspise tridy, pokud
by bylo vice ucastniku, bude k dispozici jidelna
(do pulky jidelny se na Rainbow predminuly rok veslo
6 ctverylek). Dale budou k dispozici sprchy a pokud
se dokonci rekonstrukce socialniho zazemi casti skoly,
bude k dispozici i kuchynka. I pres cenu vlozneho do
maximalne 200 Kc, s velkou pravdepodobnosti (cca 90%)
150 Kc, nebude se jednat o dumpingovou cenu.