[Square] Ucast klubu Tarantely

Jessica Jayne Maertin jessica.maertin na email.cz
Úterý Listopad 2 12:31:09 CET 2004

Vcera jsem byla na vyuce pripravky u nas v Olomouci a tak muzu potvrdit,  ze nas pojede na tento vikend pet: jeden zacatecnik bez vlastni tanecnice, jeden manzelsky par Zdenek s Evou a dva andelicky, jako tradicne, Maruska a ja. Maruska a ja do te doby se budeme snazit ze vsech sil ukecat jeste dalsi tanecniky, hlavne muzskeho pohlavi, ale prozatim je to nas pocet. Tesime se, Jessica

BLESKOVÁ ZPRÁVA: První předvánoční nákupy elektra se slevami až 50% v internetové elektroprodejně www. eProton .cz - bílé zboží, elektronika, foto, mobily
http://www.mixer.cz/redirect.phtml?sig=EPROTON4