[Square] Re: [Akce] Pozvanka na klubovy vecer ZOOMB

Michal Antonin Antonin na jtbank.cz
Pondělí Duben 18 19:14:48 CEST 2005

Jen pripominam, ze to je ze strany te pro mne jiz tezko rozlisitelne spleti
brnenskych "post-Bellsovnich" klubu nejmene treti pripad vedomeho poradani
akce v kolizi s drive oznamenym terminem Bitysky.  Samozrejme lze
predpokladat, ze vice lidi bude premyslet o tom, kam jet; v Brne a okoli
vice lidi nez jen Pyrotechnik tanci jak square, tak round.

Uz si zvykam. Bohuzel to tentokrat nejspis odnesou Vienna Swingers, kteri
asi predpokladali, ze v terminu Bitysky nikdo v okoli squareovou akci
neusporada.

Michal Antonin
Dostavnik Brno