[Square] Jezdeni na akce

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Středa Duben 20 14:16:06 CEST 2005

Za sebe muzu rici k programu toto: Kdybych byl dvakrat, ani to na
convention by letos nestacilo. Pro tanecnika vice-mene zvladajiciho plus
byl program slusny, snad vic nez slusny. Opet me calleri presvedcili, ze
plus opravdu neumim :-)
Pokud si dovolim mluvit za sekci line-country, tam bylo programu tolik,
ze nekteri ani ze salu nemuseli od patku do nedele odchazet kvalitu
nemohu posoudit, jen jsem obcas nakoukl
Za RD mluvit nemuzu, priznam se, ze jsem RD sal ani nemel cas hledat
Mozna nebylo moc squaru pro zacatecniky, ale zase to bylo vyvazeno
intrem do SD.
tot muj nazor
Pyro