[Square] RE: [Akce] Nápady na akce

jiri.cerny2 na aero.cz jiri.cerny2 na aero.cz
Čtvrtek Duben 21 06:42:24 CEST 2005

Tak na to už musím zareagovat.
A to by se mi líbilo. Není to sice úplně vypilovaný, čas je na víkend né na celý týden, ale tadle myšlenka by se mohla nějak rozvíjet.

Jiří Černý
AERO Vodochody
OŘJ-C
25576 2435

-----Original Message-----
From: akce-bounces at square.cz [mailto:akce-bounces at square.cz]On Behalf Of
Frantisek Vlcek
Sent: Thursday, April 21, 2005 12:37 AM
To: 1 square
Cc: akce at square.cz
Subject: [Akce] Nápady na akce

Convention je historie, tož zahrajte na jinú notu !

Pokud se jedná o nápady na akce, nebo spíš reakce na Mílovu fobii vidění stále stejných tváří při stále stejné kulise nenápaditého scénáře akcí, mám tady jeden nápad, který má ovšem jednu obrovskou chybu: není můj.

Začátkem léta by se odstartovala SD štafeta. Začalo by se třeba Opavou, další den by se tancovalo ve Větřkovicích, další den v Ostravě, pak ve ValMezu, poté na Vsetíně a končilo by se v době Cyrilometodějské poutě ve Valašských kloboukách na Jeleňovské v tom dětském táboře, kde by pak odstartoval Míla Malý týden nebo dva týdny kurzy Plusu, A1 nebo A2, podle jeho Gusty a počtu zájemců, jako pokračování famózního, ale bohužel už historického Karlova.

Část trasy - třeba ValMez-Vsetín - by se mohla jít pěšky po hřebenech Vsetínských vrchů, třeba i přes Rožnov p/R a Radhošť, nebo ze Vsetína přes Javorníky a kousek Bílých Karpat do Valašských Klobouk. I na kole by se dal kus trasy odšlapat, a při pěkném počasí by se dalo vykoupat v několika přehradách, které jsou po cestě.

Argument, že by to zas byly stále stejné tváře, by nemusel platit tak docela, protože by se mohly zůčastnit celé rodiny, a vlastně i přes stejné tváře by se neustále měnila kulisa jak krásné Beskydské a Jižně-Valašské krajiny, tak i tanečních míst.

Tož na Montenegro letos není čas a ani peníze, protože stavíme barák, a tak si ten František vymýšlí zas nějakou jinou ptákovinu, že...

František

Frantisek Vlcek
Schillstr. 8
D-63067 Offenbach