[Square] RE: [Akce] Fwd: Program Convention 2005 - letzte Ver sion

Michal Antonin Antonin na jtbank.cz
Pátek Únor 4 11:45:06 CET 2005

> Na programu mě zarazily neskutečně dlouhé přestávky na jídlo.
> Pojedeme na konvenci tancovat nebo vychutnávat plody místní
> kuchyně? Když mám hlad, jdu se najíst. Na velkých
> zahraničních akcích jsou přestávky na jídlo 30 minut, nebo
> nejsou vůbec. Nechal bych na tanečnících, kdy se půjdou
> najíst, ne jim to nařídit přestávkou.

S tim bych nesouhlasil. Tanecnici se sice pujdou najist tehdy, kdy se jim to
bude hodit, ovsem faktem zustane, ze pujdou zhruba tak asi vsichni najednou.
Jelikoz CSCTA Convention neni velka akce, bude to znat. Takze poledni blok
nebo bloky budou obetovane, caller (pokud tam nenasadime nejaky opravdu
hvezdny blok, coz je zase skoda) bude rad, kdyz bude mit v jinak prazdnem
sale na parketu jednu ctverylku... moc fajn; na liberecke Convention, ktera
presne tenhle postup pouzila, to presne takhle dopadlo.

Bloky pred Grand Marchem jsou to same v blede zelenem, obohaceno o potrebu
spachat hygienu, zkraslit se apod.; a jestli ma byt Grand March opravdu
slavnostnim vrcholem akce, bez pauzy pred nim si to dost dobre nedovedu
predstavit.

> V nedělním programu jsem narazil na souběh + ve dvou halách.
> Je to omyl nebo záměr?

Omyl. Frantisek poslal postupne dve verze programu, pricemz ta prvni byla
spatne - nevim, kde se tam ten plusovy soubeh vzal, v navrhu CSCTA nebyl. Ve
druhe (te, co posilal s preflyerem) je to uz dobre.

> Round má nejvyšší fázi V, square končí A1. A dál? Co takhle
> nahradit přestávky na jídlo roundem vyšších fází nebo A2, C1,
> C2, C3a ...

A k cemu by to bylo?
Round vyssich fazi snad jeste. Uvazoval jsem o tom zaradit na dobu poledni
pauzy "RD diskoteku" - faze vyssi i nizsi, formou requestu (kdy bych se
pokusil dat dopredu aspon zhruba vedet, kdy ktery tanec nebo aspon ktera
obtiznost bude), z nahravek; tim by se resila i otazka prazdneho salu. Navic
pro RD je minimalni smysl davajici pocet tanecniku ctyrikrat mensi... Pokud
budou pozitivni ohlasy, nic tomu nebrani.
Mimochodem, uvedeni nejvyssi roundove faze V urcite neznamena, ze nekdo bude
stat za kazdym cuerem a kontrolovat, jestli nahodou neda nejakou sestku -
pokud se treba vecer bude hodit do programu, proc ne. Mezi hranicemi levelu
na SD a fazi na RD je dost rozdil.

Vyssi SD? Zkusili jsme zaradit na prvni tisnovske Convention jeden C blok.
Pokud si vzpominam, bylo pusto. Ceckari se dost jednotne vyjadrili, ze kvuli
jednomu bloku jim nestoji za to jezdit na akci. Celkem pochopitelne.

> Plha

Michal Antonin