[Square] Pre-flyer Convention 2005

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Pondělí Únor 7 11:52:29 CET 2005

Michal Beneš wrote:

> Nemohla by se tahle spousta lidi ozvat, a napsat ci rict, co by byli
> ochotni udelat proto, aby se zlepsili v danem levelu?
> Protoze pokud se nekdo chce level OPRAVDU naucit, tak je pro to neco
> ochoten udelat. Napr. jet i na vzdalenou vikendovou nalejvarnu. A nebo
> se domluvit s dalsimi lidmi a nekoho si pozvat.
> Procpak to nekdo dokaze a jiny ne?

    Treba proto, ze ve square jsme vsichni kamaradi a musime se tvarit
mile a privetive, i kdyz misto tance omylem zabloudime na brigadu na
seradovaci nadrazi ci prepravu materialu na stavbu SD pyramidy, ktere se
konaji na stejnem miste jako puvodne inzerovana akce.
    Treba proto, ze jsou lidi, kteri se opravdu chteji naucit neco vic,
a ti pak jezdi na nalejvarny, pidi se po informacich, zkouseji si figury
(a pak se uci poslednich par figur pred Chiselem na parkovisti, ve vlaku
nebo za pomoci plysoveho tulene na nastupisti) ci jezdi po nalejvarnach.
A pak jsou lidi, kteri prece level skoro znaji, a je povinnosti tech, co
ho znaji opravdu, jim pomoci.
    Treba proto, ze nekteri calleri nauci svoje tanecniky jenom
nejnutnejsi zaklady (v nejhorsim moznem pripade ani ne vsechny zakladni
pozice), ale nerekne jim to, cili ti tanecnici nevedi, ze jsou v problemu.
    Treba proto, ze nekdo ma lepsi pocit z toho, kdyz ho nikdo nemusel
tahat, zatimco nekdo ma ten spravny pocit sounalezitosti prave z toho,
ze kdyz nevi, tak ho nekdo dotahne, a chce si tento pocit vychutnavat
trikrat za minutu.
    Treba proto, ze zatimco nekdo vnima, ze i on by mel byt pro
ctverylku prinosem, nekdo chce pouze to, aby ctverylka byla prinosem pro
nej.

    Staci?

      Heart kousavy