[Square] Pre-flyer Convention 2005

Tomas Machalik doug na square.cz
Pondělí Únor 7 15:00:23 CET 2005

> Jenom strucny dotaz - Ty si opravdu myslis ze na tento leta nereseny
> problem je mozne najit nejake reseni?

Castecne. Je mi jasne, ze s nekym proste nic a nikdo nehne. Ale vim take o
lidech, kteri opravdu maji zajem ucit se a zlepsovat se (a mluvim ted i o
callerech) - a pokud je muzu neco naucit, udelam to, protoze to podle me
muze pomoci.

> Predpokladem nejakeho reseni je ochota calleru neco delat + ochota
> tanecniku neco delat.
>
> Splnujeme tyto predpoklady? Osobne si myslim ze ne, takze ani neni co
> resit.
>
> Miloslav Maly

Zase hazime vsechny do jednoho pytle. Ja si myslim, ze ma cenu pomoci tem,
kteri zajem maji - treba proto, ze takovy caller bude do budoucna ucit sve
tanecniky lepe, nebo ze takovy tanecnik bude po svem callerovi chtit neco
vic. Je otazka, jestli se pak to zlepseni muze projevit globalne -
ja verim, ze ano.

Jiste, lze si take rici, ze to nema cenu, a zlomit nad vsim hul - ale pak
uz to lepsi zkratka nebude.

					Tomas "Doug" Machalik