[Square] Pre-flyer Convention 2005

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Pondělí Únor 7 16:06:22 CET 2005

Žaba wrote:
> No jo, ale jak říká Doug, bude lepší se na to teda vykvajznout úplně?
>
> Zaba (ZoomB. Brno)

    Nebude. Ale chce to SYSTEMOVOU zmenu, nikoli pouze kosmetickou. Mila
pred nejakou dobou navrhoval callersko-tanecni seminare. Uzitecny napad,
ale upadl v zapomneni pro nezajem.
    Takovych napadu, ktere by mohly neco zlepsit, jsem uz par videl. Ale
vsechny postihl stejny osud: odraz od hradby nezajmu tech, pro koho byly
primarne urceny. A abych organizoval akci pro nekoho, a jeste ho musel
prosit, aby byl tak laskav a zucastnil se ji, na to je mi muj cas prilis
cenny.

    Neco malo muze udelat asociace, ale zase pouze pro ty, kdo maji
zajem o informace a pomoc. A drtiva vetsina z nich uz ty informace ma,
protoze si je sehnala. A ostatni? Marne je bouchat na vrata u hluchych...

      Heart