[Square] Pre-flyer Convention 2005

Malý Miloslav 12414 MalyM na e.dpp.cz
Úterý Únor 8 10:00:44 CET 2005

Samozrejme ze se bavime o tech, kteri stale a stale
kazi. To snad neni zapotrebi rozpitvavat. Tezko budeme
za problem povazovat Ty tanecniky, kteri tancuji dobre
(bez ohledu na to, jakym zpusobem se to naucili).

Ohledy se berou na Ty, kteri neumeji, na ukor tech,
kteri se to naucili. Bylo by velmi zajimave, kdyby se take
zacaly brat ohledy i na ty, kteri umeji.

O tech materialech na Netu a jezdeni na akce se bavime
predevsim proto, ze je to cesta jak se neco naucit.
Kopiruji sem prispevek od Bennita:
>Nemohla by se tahle spousta lidi ozvat, a napsat ci rict,
>co by byli ochotni udelat proto, aby se zlepsili v danem levelu?
>Protoze pokud se nekdo chce level OPRAVDU naucit,
>tak je pro to neco ochoten udelat. Napr. jet i na vzdalenou
>vikendovou nalejvarnu. A nebo se domluvit s dalsimi lidmi a
>nekoho si pozvat. Procpak to nekdo dokaze a jiny ne?

O tomhle je prave rec - mnozi tvrdi jak by se chteli neco
naucit a nemaji prilezitost. Velky kulovy - kdyz nemaji sveho
callera, tak si maji najit jinou prilezitost, ne jen kecat.
Moznosti je dost.
Ti, kteri nejakou aktivitu projevili, zpravidla problemovymi tanecniky
nejsou.

Miloslav Maly