[Square] Pre-flyer Convention 2005

Michal Beneš benitto na centrum.cz
Úterý Únor 8 10:59:03 CET 2005

> Myslim si, ze tady je zakopan pes -
> calleri se prave temto lidem prizpusobuji, aby jim
> sal nestal, takze vlastne ani neni duvod proc se
> zlepsovat. Pokud se ma neco zmenit, jako prvni
> to proste musi byt pristup calleru. Jakekoliv
> vzdelavani calleru je na prd, pokud se nezmeni
> samotny pristup calleru vuci tanecnikum primo na
> akcich.
> Miloslav Maly

No, a prave ja si myslim, ze mnou navrhovane reseni v predchozich mailech by nemuselo byt az tak drasticke.
Ciste teoreticky vzato bych mohl dostat pomer treba dva ku jedne, kdy dva tipy by mohly byt pro co nejvice lidi v sale, a jeden urcen pro "ostrejsi" tancovani.
Ciste teoreticky si myslim, ze lidi, kteri by to ostrejsi tancovani zvladali, by pribyvalo. Calleri by na sobe pracovali a byli by lepsi.
Ted je otazka, jestli by se tato teorie dala prevest do praxe.
Proc to nezkusit?
Benitto