[Square] Pre-flyer Convention 2005

Malý Miloslav 12414 MalyM na e.dpp.cz
Úterý Únor 8 12:00:20 CET 2005

> a ja si stale myslim, ze alespon na nejnizsim levelu ( B-MS)
> muzou byt i
> tanecnici kteri to kazi. Treba i proto, ze kazdemu neni zhury
> dano. Znam par
> pripadu tanecniku, kteri po dobu co tancuji ja neustale
> pletli a rozpadali
> ctverylky. No a nekterym to uz jde, nekterym ne. A co tedy s
> tanecniky co
> tancuji x let ale zkratka NEMAJI moznost to tancovat dobre (
> nemoznost se to
> doucit, nemoznost to vytancovat, neschopnost vcas reagovat
> apod )? Poslat je
> [...]

Vsechno ma svoje hranice, vcetne te zasady o pomahani.
Pokud nekdo nema moznost tancovat dobre, tak ji nema
proto, ze se o to nesnazi. V nicem jinem to opravdu neni.
Tudiz protoze nebere ohledy on a nesnazi se, nevidim duvod
proc bych je mel brat ja (a kdokoliv jiny) na neho. Kdo opravdu
chce, ten si moznost jak se to naucit najde, at uz se jedna
o to, ze si sezene materialy a nauci se to sam, nebo vyuzije
ruznych vyukovych ci procvicovacich akci. Nevyuzije li tyto
moznosti, je to jeho problem, ktery si musi vyresit sam.
Neexistuje nemoznost se to doucit, vytancovat si to.
Ti, kteri na to opravdu nemaji, maji proste smulu. Mohou budto
zustat na Basicu, nebo jit treba tancovat Zuzanu, pripadne
cvrnkat kulicky. Takovi stejne odchazeji v kratke dobe, protoze
malokoho bavi to, co mu nejde. Ti ostatni jen hresi na to, ze jim to
prochazi.

Kdyz jsem delal karate, neco podobneho me nikdy nemohlo
projit. Hned bych dostal po hube - tvrde, nekompromisne
a velmi bolestive. V SD po hube nedostane nikdo a beda
kdyz se nekdo ozve proti tomu, ze to nekdo kazi. Hned jsou
to chudaci, kteri za to nemohou. Tenhle pristup me fakt vytaci.