[Square] Deadline flyer C2005 is nearly over

Frantisek Vlcek FrankVlcek na seznam.cz
Pondělí Únor 14 00:03:50 CET 2005

Sorry for all:
e-mail na Michalovy adresy se mi uz po treti vratil, tak to zkousim pres konferenci.
Omlouvam se ostatnim.
Frank

Show full header | Tag message with exclamation mark Sent e-mail Subject: Deadline for flyer C 2005 is nearly over
Date: 12.2.2005 10:20
From: "Frantisek Vlcek" <FrankVlcek at seznam.cz> Add to address book > Add sender to blacklist >
To: "Michal" <mant at volny.cz> Add to address book > , Antonin at jtbank.cz Add to address book >

Hallo, Davide a Michale,

slibili jste oba do nedele dodat ucinkujici. Nedele konci za hodinu a ja jsem dosud nic nedostal. Mel jsem na mysli tuto nedeli, 13.02.2005, aby bylo jasno. Mam na vyrobu flyeru uz jenom dva dny, protoze od stredy do patku mam jine starosti a v patek chci vzit HOTOVE flyery na Bitysku. Odtud jedu do Nemecka a tak je na mesic zase utrum. A flyery v pulce brezna, kdyz je Convention za mesic - snad uznate, ze jsou uz pak celkem zbytecne a celou akci muzu rovnou stornovat.
Toz sa brchajte.

Frank

Frantisek Vlcek
Schillstr. 8