[Square] My two cents to the grist.

Mgr. David Nováček david.novacek na centrum.cz
Úterý Únor 15 08:12:46 CET 2005

Ja jen pro informaci musim zareagovat, protoze jsem tam videl sve jmeno
(tedy spis prezdivku...), takze jak je to opravdu na Hanackem specialu? Blok
request je v sobotu hodinovy pred veceri na zivo (tedy cuerovany - soucast
programu) a tanci se to, co si lidi napsali, je pravda, ze tam neni moc faze
II, ale na druhou stranu tam nebyva ani moc VI, jak pise Jessica, vetsinou
se to pohybuje III-V...
Pokud myslela nocni tancovani, tak toto zacina na zivo a pak plynule prejde
na CD, toto ovsem neni soucast programu, tedy je na jakesi dohode, co se
bude tancit, z podia se casto ozyva, co chcete tancit...? Samozrejme, pokud
je program akce postaven na RD II-V, coz v OL je, pak je treba zaradit i pro
VI tanecniky nejake bloky aspon zde mimo program, protoze II-V uz lide mohli
tancovat behem programu, VI v programu NE!!! Jinak ani nesouhlasim, ze jsou
ty bloky VI dlouhe nebo caste, spis naopak, vetsinou VI tanecnici cekaji, a
kolikrat to uz ani nevydrzi a jdou spat... Proste cely vikend je o II-V a
noci pro vsechny, tedy i VI....
Jinak program Convention nebudu nijak komentovat, protoze tam nejspis
nejedu, ne ovsem kvuli programu, ale z casovych duvodu...
Omlouvam se neroundarum...
Mejte se Lojza.

----- Original Message -----
From: "Jessica Jayne Maertin" <jessica.maertin at email.cz>
To: <square at square.cz>
Sent: Monday, February 14, 2005 5:20 PM
Subject: [Square] My two cents to the grist.

Souhlasim, ze kdyz jsou prestavky na jidlo, muze se tancit round na
nahravku, vetsinou to stejne tak dopadne anebo prestavka se vyuziva na par
lineu.

U tech faz v roundu bych pouze dodala, ze na nasim hanackym speslu byl
system "request" a dopadlo to tak, ze Lojza stale tancoval a pripravka porad
sedila. Ale nejaka ta sestka je obohaceni pro tanecniky nizsich faz, jen se
to nesmi prehanet.

Dal snad jenom to, ze na mensich akcich (a dnes jsou vsechny akce bohuzel
"mensi" :-()se muze stat, ze lide, kteri se staraji v kuchyni kolem jidla
musi vybehnout v zasterce doplnit square. Opravdu to bude mene stresujici
kdyz budou mit prestavky. Jessica