[Square] C 2005 Program - definitivni?

Michal Antonin Antonin na jtbank.cz
Čtvrtek Únor 17 08:00:20 CET 2005

Takže pár úprav:

páteční večer na RD hale není "tba" - toto obsazení je definitivní
sobotní večer na RD hale bych radějni uvedl jako "various" cuers, než jako
"different"
po tom objemu řevu ohledně absence programu v přestávkách mne celkem
překvapuje, že se v programu neobjevuje navržený "placatý RD" na sobotní
poledne
v nedělním roundovém programu je zjevně chyba - Hopův blok III-V je od 10:00
do 11:00, tady  text nějak "přetekl", od 11 do 12 bude opět lehký round

MA