[Square] Re: [Akce]RD nalejvárnička Zlín 13. 2. 2005 - flyer

Jessica Jayne Maertin jessica.maertin na email.cz
Středa Leden 5 14:53:48 CET 2005

Skoda, ze nemohu prijet na 2 nalejvarnicky, budu na dovolene, dala jsem o tom vedet Marusce, kdybys vedel dopredu, ze bude malo zenskych, tak urcite by prijela delat andela (v opacnym pripade ji to uz nebavi byt navic), Jessica