[Square] RE: [Akce] Plusova nalejvarna

Malý Miloslav 12414 MalyM na e.dpp.cz
Čtvrtek Leden 13 07:22:37 CET 2005

Velky kulovy, o tom se vic mluvilo, nez se to
dodrzovalo. Ke stretum dochazelo vzdycky
a velmi casto vedome.

Osobne si myslim, ze v dnesni situaci je snaha
tanecniky neco naucit velmi zadouci - mnozi to
potrebuji jako prase drbani. Chapu, ze ta kolize
je neprijemna, ale vem si do ruky kalendar a
zkus najit nekolidujici termin.

Miloslav Maly

Celkom ma prekvapuje termin tejto akcie. Nebolo zvykom organizovat akciu rovnakeho a ani podobneho charakteru a urovne, aka sa uz v daný termine organizuje, v nasom pripade uz 13 rokov! Vzdy sa dodrzoval nepisany zakon o respektovani sa navzajom. To si nikto z organizatorov nevsimol 13 rocnu "blokaciu" posledneho januaroveho vikendu? Zvlastne.

Organizovanie Plusovej nalievarni v tomto termine je ale prinajmensom dost smutne zistenie, ktore mi vobec nezapada do squaerovej slusnosti a spolupatricnosti. Squaerove Specialy prezivaju dost neprijemnu recesiu a urcite nielen na Slovensku. Aj velke akcie typu Rainbow Praha alebo Netradicny Special v Bratislave pocituju ubytok tanecnikov a s tym spojeny nemalu financnu stratu tak potrebnu na vratenie "vrazenych" prostriedkov.

Miroslav Šerpo Škorupa

prezident a caller CSDC PEGAS Banská Bystrica