[Square] Video z iPAC 2005 - doplnění

Sládková Růžena Ing. Ruzena.Sladkova na plj.pl.ds.mfcr.cz
Středa Červenec 27 09:31:54 CEST 2005

Včera jsem nabízela video z iPAC. Několik lidí se mi ozvalo. Dám ho ráda všem. Mezi žádostmi o video je i nabídka umístění filmu na internet. Proto se ozývám na konferenci se sdělením, že nechci, aby tento film byl volně přístupný na internetu.
Na filmu je zachycena i soukromá část výletu do Barmstedtu - jak naší rodiny, tak našich přátel. Předpokládám, že nikdo z nich netouží být na klipu, který je umístěn na síti.
CD dávám jen svým přátelům a známým. Pokud by někdo chtěl umístit film z iPAC k volnému přístupu na síť, ať mi to řekne, nastříhala bych ho poněkud jinak.

R.Sládková