[Square] Re: [Akce] Line Dance seminar

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Čtvrtek Květen 5 00:24:49 CEST 2005

Dvorak David napsal(a):
> S přáním pěkného dne je tu pozvánka na
> LINE DANCE SEMINÁŘ s přehlídkou předtančení,
> který se koná v sobotu 11.6. od 12:30

    Medvede, ty si nedas pokoj... Jiz podruhe v teto sezone se ti
podarilo se svou planovanou akci se trefit do terminu jine akce, o ktere
neco vim, protoze ji poradam. Tentokrat je to procvicovani A1 - C1 v
Brne-Bohunicich.

    Puvodne se melo jednat o procvicovani Plusu, ale protoze tou dobou
maji Bellsaci jiny program (maji svou akci), dal jsem prednost pomoci
skupine tancujici vyssi levely, a zmenil program akce.

    Takze, pokud by nahodou na Medvedovu akci dorazilo mene lidi, nez
doufa, ze dorazi, muze to byt napriklad velmi nestastne zvolenym terminem...