[Square] Re: [Akce] Line Dance seminar

Petr Dusek Petr.Dusek na unob.cz
Čtvrtek Květen 5 17:25:09 CEST 2005

Tereza Houba napsal(a):
> Šmankote, Petře, to byl podle mě od Hearta VTIP, ne ? Takové dloubnutí
> si na předchozí téma... a  do Medvěda...kterej konferenci nečte, jenom
> posílá do Akcí, takže o tématu kolize termínů (a vřavě kolem)  NEMŮŽE
> MÍT TUŠENÍ ... :-)))
> Hearte - byl to vtip nebo ne ?
> TerHou

    Bylo to jednak rejpnuti si do opet nastaleho stretu mezi mnou
poradanou akci a akci ohlasenou Medvedem (naposledy to bylo v lednu),
druhak pripomenuti teto akce, ktera byla puvodne planovana s jinym
programem (zmena byla dusledkem kolize s akci Bellsu), a za treti
upozornit, ze navstevnost Medvedovy akce muze v dusledku kolize utrpet
(me navstevnost az tak nezajima, pokud se sejde ctverylka - po financni
strance mam stejny vysledek pri osmi i padesati ucastnicich).

    Staci jako vysvetlivka?

  PD.

PS: Terezo, diky za zapojeni hlavy.