[Square] Zapomenuty svetr

Jiri Pyrotechnik Fischer univsro na volny.cz
Pondělí Květen 30 10:48:14 CEST 2005

nevim kde ted je ale cca od doby co odjel Stefan tak ten svetr visel v
registraci u vchodu do telocvicny kde se spalo. S ohledem k casu jeho
zjeveni jsem myslel ze je Stefana. Hledal bych u poradatelu, protoze
zbyl az do konce...
Pyrotechnik