[Square] Zapomenuty svetr

jiri.cerny2 na aero.cz jiri.cerny2 na aero.cz
Úterý Květen 31 13:48:01 CEST 2005

Nejlépe se skontaktuj se mnou při cestě do Prahy. 603 526 812. Můj E-mail je jiri.cerny2 at aero.cz kde jsem k zastižení od 7,00 do 14,45 každý pracovní den. Nevím jestli někdo od nás pojede teď na nějakou akci. Tak se ozvi a dohodnem to.

Jiří Černý
AERO Vodochody
OŘJ-C
25576 2435

-----Original Message-----
From: square-bounces at square.cz [mailto:square-bounces at square.cz]On
Behalf Of J. Konta
Sent: Tuesday, May 31, 2005 1:35 PM
To: Konference o Square Dance; square at square.cz
Subject: RE: [Square] Zapomenuty svetr

Ahoj Jirko,
Dik,ze jsi mi dal vedit,ze neni kompletne ztracen. Byl bys tak hodny a
napsal mi na koho ci kam se mam obratit telefonicky ci na ktere adrese a
kdy. Ja ze stredy na cvrtek pojedu do Prahy. V pripade ze by nekdo jel z
lidi na week-end na Luhov,tak at mi ho tam vezme. Nejlepsi by vsak byl telefon.
Mohl by jsi mi odpovedit do vzitrka?

Dik predem a preji ti hezky den.

                                                                                                                                              Jardi