[Square] Re: [Akce] RD nalejvárnička Zlín 13. 11. 2005 - flyer

lenka.matejickova na centrum.cz lenka.matejickova na centrum.cz
Pondělí Listopad 7 10:02:13 CET 2005

Mam drobnou technickou - doporucuju to psat bez hacku a carek ... myslim ze jsem se Te na to uz jednou ptala a Ty jsi rikal, ze proto to posilas s prilohou. Kdyz se to ale pokousis dohledat v archivu konference (neco jsem tam hledala a omylem na to narazila), tak tam prilohy nejsou a zrovna z toho Tveho mailu je dost zmatek :-)) Takze doporucuju hacky a carky pro priste vynechat :-))

Lenca