[Square] Re: kalendar akci

Martina Machalikova martina.machalikova na seznam.cz
Středa Září 21 22:45:50 CEST 2005

Ahoj vsem,

Kdyz uz se tady dekuje, tak bych chtela podekovat nejen Lemmingovi, ale i
vsem ostatnim, kteri prispivaji k tomu, ze nase "hnuti" lepe funguje. Mimo
jine treba Frantiskovi Vlckovi, ktery kdysi vydal sve slavne prirucky a i
jinak se stale angazuje :-).

Takovych lidi je hodne, ale mezi nimi bych rada zminila Douga, ktery se
neunavne stara o to, aby fungoval jeden z nasich hlavnich komunikacnich
kanalu, a tim jsou tyto konference. Pokud mate pocit, ze to bezi samo, a ze
zadna prace k zajisteni chodu neni zapotrebi, tak to znamena, ze to dela
opravdu dobre. A budte si jisti, ze te prace neni malo... :-))

Mejte se vsichni co nejlepe, tesim se (alespon s nekterymi z vas) na setkani
ve Vsetine tento vikend :-),

Martina