Re: [Square] Re: [Akce] Klubové narozeniny ZOOM B.

Michal Dingo Janak dingo na square.cz
Pátek Září 23 10:40:58 CEST 2005

Nazdarek ve spolek!

Hmmm.... je pravda ze by se melo ridit dle kalendare, s timhle vyjimecne
souhlasim s Bedrichem.

Na druhou stranu proc by se musel psat kazdej klubovej vecer do kalendare???

Je jasne ze kazdy klub porada klubovy vecer, ale temer od zadneho jsem ho
zde nevidel napsany, proc taky. Naprosto staci kdyz se +/- tyden pred
klubacem
napise do konference Akce ze se neco kona. Ten kdo je rozhodnut uz drive ze
pojede na zabhelou, a lepsi akci, tak urcite na ni pojede i kdyby doslo 10
pozvanek na klubace.

My (mineno Community!) kdyz delame klubac (i kdyz se treba kryje s jinou
akci), tak jej delame predevsim pro lidi od nas z klubu co z nejekho duvodu
nemohou vyjet na akci a navstevy z jiniych klubu jsou vitany rovnez! :-) Jiz
nyni vim o terminu, ktery je kolizni, ale jelikoz nase pripravka + ani >A1
tancovat nebude :-O tak v tom problem opravdu nevidim (teda jen ten ze si
nepojedu zopakovat Acko :-( ).

Zaverem bych mel malou kritickou poznamku ke kalendari - pokud je akce
zrusena tak by se mela z kalendare vymazat aby zbytecne neblokovala terminy
o ktere je takova nouze!!! Ten koho se to tyka moc dobre vi, ze ji mel
smazat.

Jinak Lemmingu jeste jednou diky za peci o kalendar a gratuluji k prirustku
a drzeni se principu "domaciho chovu"! :-)

S pranim hezkeho zbytku dne

Michal Dingo Janak
dingo na square.cz
+420-608-753423
------------------------
http://www.dingosoft.cz

On Fri, 23 Sep 2005 10:18:24 +0200, Bedřich wrote:
> [...]
>  neni kam presouvat.!! Kdysi se zde odbyvala diskuse na tema, ze
> akce by si nemely konkurovat a organizatori by si meli sve akce
> planovat dle kalendare. To ze je akce znama hodne dopredu
> neospravedlnuje organizatory, aby ji v kalendari zavcas neuvedli. V
> opacnem pripade by se zvetsila pravdepodobnost, ze ke kolizi
> nedojde. Ver mi, ze z techto kolizi radost nemam, ale kdy tedy
> poradat vlastni akce, aby se nikdo necitil poskozen ?? (Pokud se na
> toto tema rozproudi konstruktivni diskuse, ktera povede k
> pouzitelnemu reseni, budu jen rad  :-)   )

do kalendáře, ale kdo tam chce jet, tak ví, kdy to je.

Of Bedřich

narozeniny - byla oznamena v kalendari akci pred prazdninami, odhaduji, ze
nekdy v kvetnu; tehdy nebyla o terminu konani akce v Jablonci (v
konferenci objevilo 20.7. V dobe dovolenych a prazdnin prekladat akci na
jiny
termin lze jen velmi tezko. Tolik na vysvetlenou.