[Square] [Akce] Prihlasky na obed - PAC akce v Praze

lenka.matejickova na centrum.cz lenka.matejickova na centrum.cz
Pátek Únor 24 09:41:26 CET 2006

Ahojda Milusko a vsici ostatni :-)

> Minule to s jídlem bylo super. Já se hlásím a jestli mohu, tak si objednám
> dvojitou porci, protože jednu si schovám k večeři. Co ty na to???

Neni problem, porci muzes mit kolik chces... a zbastis. Ale mozna bych k veceri doporucovala vyzkouset gulas, na kterem jsem se domluvila s Lenkou Hamplovou (bude soucasti bufetu na sobotni vecer).

> Jestli budeš mít zase pomazánky atd, tak si žádný jídlo s sebou nevezu a jsem odkázaná na tvůj bufet.

Jasne - budou pomazanky, salaty, rozpekaci bagetky, susenky, jogurtky, popcorn,.... A stejne jako minule caj (a kafe) zdarma.

> Myslím, že by jsi měla začít přemýšlet o jménu pro svůj bufet. Například: Bufet u šikovný Lenky, SD Bufík aneab nadlábněte se apod.

Zkusim popremyslet :-)

Lenca