[Square] ZOOM

Beran, Jan jan.beran na siemens.com
Čtvrtek Červen 15 08:59:37 CEST 2006

> taxikar pro
> jsem so ZOOM
>
>    Ano, to naprosto chapu. A nic proti tomu nenamitam. Pokud
> se nekdo rozhodne, ze pro nej je takovyto casopis
> bezpredmetny, je to nepochybne jeho plne pravo. Nemyslim si,
> ze ZOOM by se mel stat stredobodem deni, kvuli kteremu by se
> v den jeho vyjiti k me tiskarne stahovaly davy s
> transparenty. To by bylo hodne spatne.
>    Nemel jsem na mysli ani lidi, kteri si prolistovavali
> vystavene flyery a pritom vzali do ruky i ZOOM, aby ho
> vzapeti odlozili. Mrzi me pristup lidi, kteri aktivne
> [...]

 Ahoj,

 co je na tomhle divného? Nikdy ses nesetkal s tím, že bys něco chtěl, ale nastavená cena se ti zdála vysoká a když jsi cenu viděl, tak sis koupi rozmyslel?

 Možná ti připadá nemorální, že ti lidé vůbec očekávali, že to bude zadarmo. Ale proč by to neočekávali, když to dlouhá léta tuto cenu mělo? Je ZOOM v něčem, co by tu cenu vysvětlovalo už na pohled, jiný(barevný, na křídovém papíře, 64 stran A4)?

 Mám-li mluvit za sebe, mě když se ZOOM v minulosti dostal do ruky, tak jsem ho prolistoval, zjistil že v něm PRO MNE nic zajímavého není, nebo v lepším případě jsem si přečetl jeden, dva články a časopis předal dál. Takže, kdybych se na té akci vyskytl, taky bych se nejspíš po ZOOMu vrhl a nenulovost ceny by mne taky odradila.

							Alnagon