[Square] Predvadecky SD? Jak kdy, jak kde, jak ...

Beran, Jan jan.beran na siemens.com
Čtvrtek Květen 11 10:39:21 CEST 2006

 Tohle mi příjde docela smutné, že to nechápeš. Prohlásil jsi, že squeraři nejsou na Vaší mentální výši. Ti "vzteklouni" ti vesměs celkem v klidu oponují. Mimochodem, zkus si uvědomit, v jaké jsi konferenci. Ve squareové, tak se tu zkus chovat jako pokorný host, který square zřejmě rozumí stejně málo jako dle tvého názoru všichni squareaři hudebním tradicím.

			Honza