[Square] Predvadecky SD? Jak kdy, jak kde, jak ...

Beran, Jan jan.beran na siemens.com
Pátek Květen 12 08:22:45 CEST 2006

> Jednak jsem si především dělal legraci (myslím, že celkem
> nevinnou), a určitě jsem neříkal, že squeraři jsou něco míň,

Mpožná si myslíš, žes' to neříkal, ale vyznělo to tak.

> jen jsem říkal, že squeraři některé souvislosti neznají.
>
> Tak jsem něco o těch souvislostech něco málo napsal, já si
> fakt myslím, že je to docela zajímavé. Z české perspektivy
> nejsou ty souvislosti moc vidět, ale třeba v Americe se o
> nich ví mnohem víc, a v Irsku to ví každá vesnická bendžistka.

 Ano, je to zajímavé, díky za ty informace, to jsi ovšem psal až v tom dalším mailu, na který už žádné "rozhořčené" reakce nezazněly.

					Honza