[Square] Predvadecky SD? Jak kdy, jak kde, jak ...

Tereza Houba tereza.houba na atlas.cz
Pátek Květen 12 14:51:45 CEST 2006

>Ta délka základní "věty" v keltské muzice je dobře patrná třeba na - nic
>jiného známého mě nenapadá - "Streets of Laredo" (... Když v Laredu
>tenkrát jsem poprvé byl, já kovboje spatřil...)(i když to je jig).
>
>Ota

"Když v Laredu tenkrát..."  znám jako cajdák na 3 doby. Na to bych věru
reel ani polku ani jiný "sudodobý" tanec zkoušet nechtěla. :-(

Tereza Houba

PS: S tím souvisí jiná věc - PŘÍŠERNĚ mě drásají sinning cally, které
jsou původem na 3 doby (My bonnie lives over the Ocean a podobné).