[Square] Johny Preston v Praze

Milan Vancura milan na ucw.cz
Středa Květen 31 08:46:15 CEST 2006

> Vice informaci na http://square.cz/preston

Ahoj, tohle nefunguje. Odkaz http://www.square.cz/preston funguje o neco malo
lip - v prohlizeci je videt, ze se presmeroval na Smudlika. Nicmene nenatahne
take nic.

Po zkusenostech s Rainbow, jehoz flyer jsem videl jen z pulky (jen druhou
stranu), ackoliv muj Acrobat Reader do te doby za cele roky nemel temer s
zadnym dokumentem problem, prosim: mohli byste prosim uplne jednoduse par
zakladnich informaci poslat jako obycejny text sem, do konference?

Mne osobne by stacilo presneji MISTO: tj. ktery sal Zemedelske university. Pro
pohodli ostatnich by bylo jeste dobre mozna napsat, jak se dostanu k Zmedelske
universite a kde ze to vlastne je. A to by stacilo.

Diky moc,

Milan Vancura

P.S.: Neberte to prosim ani tak jako kritiku jako spis jako povzdech na tema
"proc tak jednoduse, kdyz to jde sloziteji"...