[Square] Ma Zoom smysl?

Marie Masaříková Marie.Masarikova na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 2 22:16:55 CET 2006

> Od:  <h.malcova at o2active.cz>
> Předmět: Re: [Square] Ma Zoom smysl?
> Datum: 02.11.2006 14:05:33
> Teda Mílo, teď jsi mě překvapil. Popis reklamy je úžasný. Prý jsi suchar a holt
> stárneš. No teď nevím..

 *Připojuji se k chvále. Tak jsem se nezasmála už dlouho, živě si reklamu jpředstavujíc.

   Jinak, sice s internetem trochu umím a mám k němu přístup zadarmo,
           ale přednost bych dala papírové podobě, tá se dá číst i v tramvaji, posteli atd.
   Nebo internetová podoba, jež se dá vytisknout, tak by každý nesl náklady za tisk sám, že.
               Kdo by chtěl četl by přímo z PC,
                           a my zastánci papírové podoby by si ho mohli vytisknout.
                                    m*