[Square] Ma Zoom smysl?

Otakar Kverka o.kverka na iol.cz
Čtvrtek Listopad 2 22:22:50 CET 2006

:o)

tady, tady jsem... zda se, ze telepaticka komunikace funguje pomerne
spolehlive... staci zavolat a ja po pul roce poprve otviram konferenci
square...

Tancuju Skotsko a jsem spokojeny - nikdo me nenuti tancovat reel na
sedesata leta ve ctyrctvrtovem rytmu :o)

Nekdy se prijdte podivat: http://irsko.unas.cz/scottish/index.php
bohuzel nam chybi to propracovane pedagogicke zazemi square dance, ucime
se vsechno najednou napreskacku. Takze neumime nasledujici tance:
http://irsko.unas.cz/scottish/cribsheet.doc Ale je to pekne, skotske
tancovani ma atmosferu, doporucuju.

ahoj,
Ota Kverka

-----Original Message-----
From: square-bounces na square.cz [mailto:square-bounces na square.cz] On
Behalf Of Malý Miloslav 340220
Sent: Thursday, November 02, 2006 8:52 AM
To: Konference o Square Dance
Subject: Re: [Square] Ma Zoom smysl?

Tak jsem byl zvedav, kolik lidi se ozve na tema ZOOM.
No a nic. Az se mi chce nahlas zarvat:

SAKRA, KDE JE TEN KVERKA!!!!!!

Ten by nam zase pekne pohnul zluci a poradne to tu
ozivil. No, neni tu, tak jen kratky vzkaz pro neho:
Otas, zklamal jsi!

Kdy ma Zomm smysl? Odpoved je jasna - kdyz ho lidi ctou.
A ctou ho lidi? Asi ano, kdyz se vsechny vytisky na akcich rozebraly.
Takze Zoom smysl ma.

Je lepsi Zoom v papirove forme, nebo v elektronicke?
Odpoved je taky jasna - v soucasne dobe je nutna kombinace obojiho.

Proc si lidi nechteji Zoom predplatit? Protoze pro
vetsinu dnesnich tanecniku je Zoom naprosto neznamou
aktivitou, ktera jim v podstate nic nerika. Navic proc
by se za nej melo platit v dobe, kdy lze vsechno
stahnout z internetu.

Zoomu chybi ta spravna reklama ve stylu: Nemas Zoom,
nejsi nic. A k tomu jeste schazi nabidka slevy,
bonusu a moznosti vyhry nejake neupotrebitelne
hovadiny, ktera se pet minut po prevzeti rozbije.
Kdo sleduje reklamy, vi jak se to ma delat. Reklamy
nam sugeruji, ze se nic nekupuje, ale vse se dava -
je za pouhych .......

Zive si dovedu predstavit televizni reklamu na Zoom:
Dva blbecci sjeti lysohlavkou prebiraji hromadu
casopisu, sklebi se, odhazuji je za sebe, pak objevi
Zoom, rozzari se a v tu chvili pres celou obrazovku
nabehne uvodni stranka Zoomu se slovnim doprovodem -
se Zoomem objevis svet. Ihned by nasledovala scenka,
kdy parta narkomanu odklada jehly a rychlosti blesku
skacou po odnikud se objevivsim Zoomu - slovni doprovod
by znel "Nevaz se, odvaz se, Zoom Ti dava vic" a reklama
by gradovala scenkou, kdy davy pubertaku vsech nemoznych
ucesu, tetovani a kovovych nesmyslu v ksichtu by se rvaly
o Zoom na jedne hromade, kolem by poskakoval Vinetou,
mlatil by je tomahawkem po hlave, Old Shaterhand
by do nich strilel - to vse jen proto, aby se dostali
k Zoomu. Zaverecna scenka - ze rvouciho se chumle
by vyletel k nebi s jednim Zoomem clovek, ktery by ostatni seshora
pocural (nad nim by byl napis Zoom Ti dava kridla),
z druhe strany by vybehnul pes (Bobik), v tlame by
drzel Zoom, vbehnul by primo do rukou cihajicich
cinanu, jeste kratky strih by byl na pochutnavajici
si hosty cinske restaurace ctouci si u jidla Zoom,
a k tomu by vykviknul hlasek nejake celebrity - Zoom
je levnejsi!!!

Taky by mohla byt kraticka reklama typu - jsem
dost sexy na to, abych mohl cist Zoom.

Jo, to by sel Zoom na odbyt.