[Square] Ma Zoom smysl?

Petr Dusek petr na dostavnik.com
Čtvrtek Listopad 9 07:47:31 CET 2006

h.malcova na o2active.cz wrote:
> ZOOM plnili svými články lidi, kteří něco pořádali a kteří jezdili na
> akce. CHválili, měli připomínky. Když se to otisklo v ZOOMU, přečetli
> si to všichni, co ho dostali do ruky. Dneska se toto probírá jen na
> konferenci, na kterou nemají všichni přístup.

   No, ono se to tu uz ani moc neprobira... Kdy naposledy se tu
rozebirala nejaka akce? Nebyla to nahodou lonska Convention? :-)

> Vůbec většina dnešních čerstvých tanečníků nemá tušení, že nějaký ZOOM
> existoval nebo by existovat mohl. Třeba v Cloverleafu si píšou záznamy
> o akcích, na kterých byli, a dávají si je do kroniky.

   Sem s nima - treba se nepouziji vsechny, ale nektere urcite. Vubec,
to je dobry napad: takovy clanek do kroniky staci vetsinou lehce upravit
(casto ani to ne), a muze vyjit i v ZOOMu.
   Stejnym zpusobem se uz objevily asi dva clanky z kronik brnenskych
klubu...

> Jsem přesvědčená, že kdyby měli potuchy, že by článek mohli někam
> poslat, tak by to udělali. Řeknu ji o tom.

   Dekuju. Budu rad.

> A na kterou adresu to poslat? Poštou už asi ne, co? Hanče

   Klidne postou, lepe elektronickou. Bud na moji adresu
(petr na dostavnik.com) nebo na adresu ZOOMu (zoom na dostavnik.com)