[Square] dotaz

Tomas Machalik doug na square.cz
Pátek Listopad 10 07:27:28 CET 2006

> Beru zpet - je to prvnich 23 figur + Dive thru.
>
> Miloslav Maly

Ahoj,

podle me se na Chisel Elementary Student Party v poslednich nekolika
letech (s urcitosti na rocnicich, kdy jsem na teto akci ucinkoval)
pouzival program Elementary Basic slozeny z figur 1 az 23 (podle seznamu
CALLERLABu), tedy do figury Circle to a Line, s pridanou figurou
California Twirl (28). Na miste se pak po dohode obvykle pridala i figura
Bend the Line (24) a po vyuce v sobotu odpoledne take figura Square Thru
(27). Figura Dive Thru byla obsazena az v programu Easy Basic (1 - 29),
ktery se tancoval treba na lednove M-Separate Student Party.

(Ve stare poste jsem ted nasel flyer na Chisel 2000 a 2001, je tam jako
obvykle explicitne uveden seznam figur. Pokud je mi znamo, tato cast
flyeru zustavala stejna.)

Mejte se,

 					Tomas "Doug" Machalik